perjantai 20. marraskuuta 2015

Dpo11

Ensimmäinen hoitokierto, kiertopäivä 29, dpo11 ja testi niin puhdas nega kuin vaan voi olla :( Huoh... Mitään oireitakaan ei kyllä ole ollut. Tai no, olen mm. ollut väsynyt, mutta se on johtunut ihan vaan päällä jylläävästä flunssasta.

Kuukautisia edeltää yleensä tissikipu ja kramppailu, juilinta ja jomotus alamahalla ja selässä. Nuo oireet saattavat kestää joskus jopa yli viikon ennen kuukautisia, nyt niitä ei ole ollut. Eilen tuntui muutaman kerran menkkamaista juilintaa alamahassa ja se on jatkunut tänään. Olen ollut myös tosi kärttyisä ja itkuherkkä muutaman päivän, joten sekin puhuu sen puolesta, että uusi kierto on vaihtumassa. Ainakaan en nyt siis ole kuvitellut mitään oireita, joka sekin on usein tapahtunut.

Olen yrittänyt olla toivomatta liikaa, mutta fakta on se, että olin silti liian luottavainen tämän kierron suhteen. Tämä oli meidän ensimmäinen hoitokierto ja olin varma, että nyt kun meillä on hoidot alkaneet, ultrassa näkyi hyvänkokoinen johtofollikkeli, verikokeet oli ok ja ovulaatiotesti näytti plussa niin nyt meillä tärppää. Mutta pahasti vaikuttaa, että ei taaskaan... Yritän ajatella positiviisesti, että edellinenkin raskaus näkyi vasta dpo13. Ja että niin kauan kuin vuoto pysyy pois, on toivoa. Mutta vaikeaa tämä on.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Kiitos viestistäsi! :)